Internet: blog

Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1037 fő
  • Képek - 4210 db
  • Videók - 1508 db
  • Blogbejegyzések - 1412 db
  • Fórumtémák - 90 db
  • Linkek - 638 db

Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1037 fő
  • Képek - 4210 db
  • Videók - 1508 db
  • Blogbejegyzések - 1412 db
  • Fórumtémák - 90 db
  • Linkek - 638 db

Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1037 fő
  • Képek - 4210 db
  • Videók - 1508 db
  • Blogbejegyzések - 1412 db
  • Fórumtémák - 90 db
  • Linkek - 638 db

Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1037 fő
  • Képek - 4210 db
  • Videók - 1508 db
  • Blogbejegyzések - 1412 db
  • Fórumtémák - 90 db
  • Linkek - 638 db

Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

NetPolgár - Digitális Irástudó klub hírei

Hogyan tudod életre kelteni mindig fagyos végtagjaidat?Kedvezz a vérkeringésednek!Katt ide:

www.kavezzokosan.egeszsegeskave.hu

Az Akusztikus Gitárzene Egyesület 2001 óta immár a 16. Nemzetközi Akusztikus Gitárzenei Fesztiválját rendezi az ország különbözõ városaiban tartott koncert körút keretében. Eddig 20 városban rendeztünk összesen 168 koncerteket, 21 országból hívtunk meg 70 neves gitárost. Ez idõ alatt felnõtt egy új generáció, aki megismerhette az akusztikus gitár kultúráját, mely annak elõtte hazánkban teljesen ismeretlen volt. Az internet elterjedésével pedig felgyorsult az akusztikus gitárzene amatőr mozgalma is.

Tovább 

 

http://abcug.hu/ha-kell-odacsapok-az-asztalra-csak-tunjenek-mar-el-innen/
írja az abcug.hu


Egyre több diákot rúgnak ki fegyelmivel az iskolákból, pedig ezzel csak továbbtolják a problémát. Sok tanár nem tudja, mit kezdjen egy agreszív gyerekkel, ami nem meglepő, hiszen senki sem tanította meg neki, és hiába van pszichológus az iskolában, neki nem ez a dolga. Ahol mégis belátják, hogy van jobb út a fegyelminél, ott plusz figyelemmel próbálják lecsillapítani a rossz gyerekeket.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 2 éve

ἡ φαρμακεία, -ας (hé pharmakeia, -asz)
1) varázslás, kuruzslás, boszorkányság
2) gyógy vagy ártó hatású szerek alkalmazása
3) kábítószer fogyasztása, ill. vki másnak való beadása
Etimológia: farmakon gyógyszer, gyógyfű, méreg, kábítószer, varázsszer
Szerinted ki a felelős mindezért?
https://www.facebook.com/100069106219814/videos/678096274104357
___

Az Árral Szemben a
Jövőért Alapítvány...
...modern és interaktív drogprevenciós
tevékenységet folytat. Szembe megy az eddig
megszokott kommunikációs formákkal.

Céljaként tűzte ki, hogy a napjainkban egyre növekvő
szenvedélybetegek számának csökkentése; valamint a korai
iskolaelhagyás, deviáns magatartás megelőzése érdekében, fiatalok
körében felvilágosító, prevenciós tevékenységek megszervezésén
keresztül nyújtson segítséget.

Mérsékelve ezáltal az egyéni és társadalmi károkat.
Megélt élettörténetekkel, tankönyvszerű megközelítést nélkülöző,
valóságos sztorikkal; és érthető nyelven megfogalmazott, testközeli,
valóságosan átélt élethelyzetekkel szolgálunk a fiataloknak
előadásokon és egyéb kommunikációs felületeken.
https://arralszemben.com/

Tovább 

http://magyarugyved.blog.hu/2017/01/18/levadasznak_a_szakszervezeti_tisztsegviseloket
2017. január 18. - Magyar Ügyvéd


Hirtelenjében két cégtől is kirúgtak szakszervezeti vezetőket, ráadásul igen nagy valószínűséggel jogellenes módon. Ha az érdekvédők keménykednek és perre viszik a dolgot, a munkaadóknak csaknem bizonyosan visszakozniuk kell. A civileket könnyű vegzálni, de a szakszervezeteket egyelőre még úgy-ahogy védi a törvény.

Azonnali hatállyal rúgtak ki múlt héten a Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt.-től (FKF Zrt.) négy szakszervezeti vezetőt – nem mellesleg a béremelésekről folyó tárgyalások kellős közepén.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 8 éve

https://www.youtube.com/watch?v=atcEWi-AmoQ
Újabb érdekvédőt bocsátottak el jogellenesen?
Az ATV Start vendége Székely Sándor alelnök, MASZSZ.

Tovább 

http://mfor.hu/cikkek/szemelyes_penzugyek/Megmaradt_a_szabadsag___mit_mond_a_jogszabaly_.html

írja az mfor.hu


Lassan itt az év vége, ezért a vállalkozásoknak időszerű áttekinteni, hogy az egyes munkavállalók hány nap szabadságot vettek ki az éves szabadságból, illetve hány nap szabadság adható még ki részükre. A kérdés azért is aktuális, mert a Munka Törvénykönyve úgy rendelkezik, hogy a szabadságot főszabály szerint az esedékesség évében kell kiadni (azaz a 2016.

Tovább 

Nyílt levél az oktatásért, gyermekeinkért

http://www.tanitanek.com/2016/10/18/miskolc-ujra-megszolal-2/

https://m.facebook.com/notes/tan%C3%ADtan%C3%A9k/miskolc-%C3%BAjra-megsz%C3%B3lal/1600995553530421

Miskolc, 2016. október 19.

 

Lassan egy éve, hogy Miskolcon kezdetét vette a „tanárlázadás”.

 

A felelős kormányzati szereplők válaszképpen döntöttek a KLIK átszervezéséről. Létrehozták a vitatott összetételű Köznevelési Kerekasztalt, ahol strukturális változtatások helyett hangulatjavító intézkedésekkel álltak elő.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 6 éve

„Úristen, te tanár vagy?! Szegénykém...” – Hogyan látjuk a pedagógusokat? És ők hogyan látják magukat? | 2018. június 3.

A pedagóguspálya egyre kevésbé vonzó a fiatalok számára, az idősebbekből pedig sokszor hiányzik már a lendület, ami nem csoda. A rendszer élhetetlen, nekik mégis túl kell élniük minden egyes napot. Kocsis Noémi írása pedagógusnap alkalmából.



Hallottál a környezetedben ilyen mondatokat mostanában? Pedig ha már az oktatásról beszélünk, valahogy ez lenne a cél, nem? Akár pedagógusnap van, akár nincs.

„Hú, az én gyerekem olyan jó iskolába jár!"

„Annyira szuperek a tanárok! Imádjuk a tananyagot."

„A suli minden szempontból tökéletes."

„Bárcsak még négy évig járhatnék ebbe a gimibe!"

„XY a világ legjobb tanára."

„Két kézzel kapkodnak utánam a körzeti oviban, csak menjek oda."

„Én is pedagógus akarok lenni!"

„A mostani gyerekek százszor jobbak és szorgalmasabbak, mint mi voltunk annak idején.”

Voltak kiváló tanáraim gyerekkoromban, és irgalmatlanul rosszak is

És a gyerekeim is így jártak: találkozhattak a katedra előtt született pedagógussal éppúgy, mint a pályára-, de még gyerek közelségére is teljesen alkalmatlan felnőttel. Nekem sem azok maradtak meg mára a „jók” között, akik mai szemmel minden tekintetben ideálisak lennének. Volt egy tanárnőnk, akitől szabályosan rettegtünk néha, mert feleltetéskor a lustákat, felkészületleneket szabályosan kivégezte a tábla előtt – tanultunk is az órájára, mint a kisangyal.

-- De mikor megnyugodott, ugyanő volt az is, aki azt mondta a sápadt felelőnek: „igazad van, én tévedtem, elnézést kérek érte.”

Volt középiskolai történelemtanárom, aki letépte a makogó diák ingéről a kokárdát (aznap ünneplőben kellett menni), mert az egy szót sem tudott kinyögni a kiegyezésről. „Maga ezt nem érdemli meg” – mondta neki, és a kezébe nyomta a trikolórt, biztosítótűstül. De ugyanő volt, aki annyi tudást adott át és annyi humort vitt bele, hogy ki nem hagytunk volna egyetlen töriórát sem.

„Külön állatfaj”

Megkerestem néhány pedagógust, mondják el, hogyan érzik a saját és szakmájuk helyzetét manapság. Van közöttük négy évtizede a katedrán álló „öreg motoros”, van realista-idealista gyakorló általános iskolai tanár, éppen pályamódosító egyetemista és kiégett-befáradt pályaelhagyó is. Meséltek aktív, lelkes fiatalok is, köztük olyan, aki frissen érettségizőként éppen most adta be a jelentkezését az óvodapedagógus szakra. Ahány ember, annyi vélemény, de a sokból egyet leszűrhettem: mindannyian imádták/imádják azt, amit csinálnak. Még akkor is, ha momentán éppen utálják, mert

-- mikor valakinek megemlítik, mi a foglalkozásuk, az illető olykor felrikolt: „Úúúúúúristen, te tanár vagy? Szegénykém…”

Kozma Katalin negyven éve van a pályán

„Az első – meghatározó – élményem nagyapámtól és anyukától jött, mindketten tanítottak. Nagyapámat nyugdíjas tanítóként ismertem, akihez mindennap jöttek a tanítványok. Iskolaigazgatóként folyton fejlesztett, tanulmányt írt arról, hogyan lehetne falusi kollégiumot üzemeltetni, létre is hoztak egyet, aktív és erős diák-önkormányzattal.

-- A szüleim között állandó konfliktusforrás volt, hogy a jól kereső, pénzügyi vonalon mozgó apám folyton éreztette anyámmal: »semmi ez a szakma, csak a hideg vízre valót keresheti meg vele.«

A mentalitás aztán öröklődött, nagyvállalkozó unokaöcsém ma is minden találkozásunkkor megkérdezi, hogy »mi kapunk-e egyáltalán fizetést«?”

Katalin négy évtized alatt számos iskolában tanított

Volt köztük lakótelepi mamutintézmény, állami gondozott gyerekeket befogadó „iskolaváros”, magánsuli és nyolcgyerekes falusi osztály egyaránt. Most egy építőipari szakmákat oktató szakmunkásképző könyvtárában dolgozik már nyugdíjasként – de az oktatást sosem adta fel: saját alapítású, saját fenntartású amatőr színjátszó-csoportjukban viszi tovább, amit a szerelemhobbi, a drámapedagógia terén annak idején elsajátított. A csoportban négyen korábbi tanítványai, közülük hárommal együtt másznak, az egykori tanárnő ugyanis sziklamászó lett időközben. Mindkét lánya pályaközeli, a kisebbik szintén kamaszokkal foglalkozik.

-- „Egész életemben úgy éreztem magam a gyerekek között, mint egy kincsvadász. Mindig találtam tehetségeket, akiktől egyszerűen leesett az állam.

Amit ma utálok hallani a kollégáktól: »a mostani gyerekek sokkal rosszabbak«. Micsoda? Mi ugyanúgy megcsináltuk a magunk stiklijeit, sőt! Nagyon kényelmes hozzáállás, ha rámondom a gyerekre, hogy rossz. Igen, nekem is volt olyan diákom, akivel semmiféle kapcsolatot nem tudtam teremteni, akire nem tudtam hatni – de azt én nem oldottam meg, az én hibám volt. Nem véletlenül mondják a tanárokra, hogy egy »külön állatfaj«…

-- Sokan nem képesek beismerni, hogy hibáztak. És elutasítják a változást, félnek tőle, ez sem jó. Én ma is minden oktatással kapcsolatos cikket elolvasok, figyelem, mi van, és hogy mi lehetne.

De abban nem változott a véleményem, hogy ezt a pályát csak égve és csak pörögve lehet csinálni.”

Az alábbiakat egy szintén évtizedek óta tanító, általános iskolában dolgozó pedagógus küldte nekem:

„Morfondírozok a tanári hitvallásomon. És egyre inkább rájövök, hogy nem feladatom a gyereket megjavítani. Nem feladatom a gyerek helyett akarni.

-- Számonkéréssel akarjuk őket munkára, tanulásra késztetni (valójában nem biztos, hogy mi, hanem a poroszos állami előírások), miközben a számonkérések csak megbetegítő stresszforrások.

Olyan a helyzet, mintha tanár és diák ellenség lenne, és a számonkéréssel (már a szó hangulata is milyen negatív) büntetést rónánk ki rájuk.

Az ellenőrzésnek nem lehet a tanulásra való sarkallás a célja. A tanári munka segítő tevékenység. Felkínálom neki a tananyagot és az általam eredményesnek gondolt tanulási módszert, és hogy ő ezzel él-e, az a saját (meg legfeljebb a szülők) dolga. Elvégre az ő jövőjéről van szó. Az intelligens és tudatos gyerekek többsége él vele, olyankor sikeresek leszünk, és ez nekünk is nyújt valami örömet.”

„Az ember nem a politikáért tanít”

Fülöp Flóra tíz éve angoltanár, nem állami keretek között tanít. Tíz éve jött haza az USA-ból, de a saját módszereivel nem boldogult itthon, ezért elkezdett olyanokat fejleszteni, amelyek megfeleltek az egyénnek. A sok gyakorlat a mesterfokozat megszerzésénél is hatásosnak bizonyult. Flóra az a típus, aki bármikor kész szót emelni, ha valami nem tetszik neki, tüntetni megy, de azt is vallja, hogy először maguknak kell rendbe tenniük a dolgokat – belül.

„Sokan »nyöszörögnek, hogy ez a pálya társadalmilag nem elfogadott«. Ezzel nem értek egyet. Nyilván tudható, hogy ebből nem leszel milliomos soha, de aki ebbe a pénzért megy bele, nem tudja, mit csinál.

És tökmindegy, hogyan ítéli meg a politika, mert az ember nem a politikáért tanít. Lehet, hogy anyagilag nem ismeri el senki a tanárságot, nem kapunk érte kitüntetéseket mindennap, de a tanári pályában nem ez a kitüntetés.

-- Ha végre megkérdeznék, mit szeretnénk, én azt mondanám: kicsit több lehetőséget a kötetlen tanításra. Ma minden centralizált, de így nem lehet a gyerekre, az egyénre szabni a dolgokat. Nem igaz, hogy csak versenyistállókra van szükségünk.”

Máté néhány éve a város legagilisebb gimnazistája volt, pinceklubot hozott létre, programokat szervezett, vitte a diák-önkormányzatot. Annyira szót értett a kortársaival – ráadásul jó tanuló volt és okos – hogy látszott: az ég is pedagógusnak teremtette. Fel is vették, kétszakosnak. A hatéves képzést már két éve ott hagyta.

„Azt láttam, hogy a képzés nem átgondolt, kevés a tényleg tanítás- és tanulásspecifikus rész. Csupa tudományoskodó elméleti órát kapunk. Sokunknak az az érzése, hogy csak a megfelelő szak BA- és MA képzését vonták össze, némi szakfüggetlen, általános pedagógiai-pszichológiai szerencsétlenkedéssel. Nekem nagyon nagy csalódás, hogy az ország „number one” egyetemén ennyi évet elvesztegettem. A volt csoporttársaimban hasonlóan lelkes és motivált tanárjelölteket ismertem meg.

-- Jelenleg szinte mindenki alternatív megoldásokban gondolkozik, és nem szeretne tanítani. Én két és fél év után váltottam germanisztika BA-ra, hogy legalább valami papírom legyen.

Még mindig gyűröm, el sem hiszem, hogy egyszer ennek vége lesz. De még mindig reménykedem, hogy egyszer végre tényleg diplomás tanár leszek.”

Egy közel tíz éve gyógypedagógusként dolgozó tanárnő

„Nagyon szeretek gyerekek között lenni. Bármit megértenek, ha alátámasztod érvekkel, ellentétben a felnőttekkel. Nagyon jó befektetés minden, amit mutatsz nekik. És igenis, van véleményük a világunkról, elég jól látják. A szívükkel látnak.

-- Őszinték. Belátóak. Érdemes mindent megmutatni nekik, és biztos, hogy semmi nem múlik el nyomtalanul. Ez szerelem. A kiégésig pedig nem szabad eljutni.”

Apadó tűz, csökkenő motiváció

Az építészmérnök Ákos jelenleg az építőiparban dolgozik, de felmutathat egy 17 éves tanári gyakorlatot is.

„Ez a világ egyik legszebb hivatása, imádtam, de manapság már nehezebb a szakma, sok a felesleges adminisztráció. Az egyetem tele volt szív-lélek zseniális tanárokkal, de már akkoriban is egyre többen panaszkodtak közülük, hogy nincs minden rendben, egyre kevésbé bírják, csökken a tűz és a motiváció bennük. Na, ez az igazán sajnálatos. Mert a pénz inkább másodlagos: sokan annyira szeretik csinálni, hogy inkább másodállást vállalnak, csak ne kelljen abbahagyni.

-- A volt egyetemi tanáromnak máshol ötszörös fizetést ajánlottak, ennek ellenére nem hagyta ott a sulit.”

Egy ma már nyugdíjas óvónő

„Nem könnyű, elnyűttnek érzed magad a nap végére. Főleg a rengeteg, felesleges adminisztrációra sajnálja az ember az időt – semmi értelmét nem tapasztalod, látod. A munkaidő sokkal több, mint ahogy gondolja egy szakmában járatlan. Nem kérdés a túlóra, hiszen az a kötelességed, a gyerekek érdeke. (A te családod gyakran kárát látja.) Jó pedagógus vagy, tehát nem latolgatsz, elvégzed a feladatot, a köszönömért, a csemetékért. Örülsz neki, ha pozitív élményt adsz és kapsz. Nem is jut eszedbe a pénz, csak amikor nyugdíjba mégy. Akkor is csak azért, mert a barátaid, persze a nem pedagógusok, szép összeget kapnak – hiszen »ők megdolgoztak érte«.

-- Aggódom a pályakezdőkért, akik egyre inkább fogyóban vannak. De ha újból kezdhetném, akkor is óvónő lennék.”

Pedagógusnap manapság

Iskolás koromban június első péntekén mindig egy szál gerberával mentünk suliba. De mi a helyzet a tanári zsebkönyvekben régen piros betűs ünnepként szereplő pedagógusnappal?

„Pedagógusnap? – kérdezett vissza egy érintett. – Van ilyen is? Én nem érzem. Sem szülőnek, sem gyereknek, sem fenntartónak nem jut ez már eszébe. Nem, egy szál virágot sem kapunk. Szakgimnáziumban/szakközépiskolában tanítok hét éve, de még nem láttam, hogy akár egy kézfogást is kapott volna bármelyik kollégám…

-- Maximum magunkat ünnepeljük.”

Az új generáció?

Végül kerestem volna valakit, aki éppen most készül a tanári pályára. Nem volt könnyű. Valaki tréfálkozva annyit kérdezett vissza: „Magyarországon?” Kiterjedt ismerősi körömből senki sem jött szóba. Aztán nehezen, de találtam valakit: Vellai Csinszka most érettségizett egy dunántúli városban, óvodapedagógusnak készül.

„Hogy miért mennék erre a pályára? Először is, mert nagyon szeretek gyerekekkel foglalkozni, azt mondják, van is érzékem hozzá. Úgy tervezem, hogy óvó néniként segítek majd nekik abban, hogy a mai világban ne csak a rosszat tanulják meg, hanem például könyvek mellett nőjenek fel. Egyre nagyobb hiány van pedagógusokból, szerintem nagyon nagy szükség volna rájuk, főleg a jókra.

-- Én úgy képzelem el magam a pályán, hogy a szívemből cselekszem és a szeretet útját járom.”

A felvételi adatok

Minisztériumi felvételi adatok szerint 2015 és 2018 között nőtt az óvodapedagógusnak, gyógypedagógusnak, tanítónak, valamint csecsemő- és kisgyermek-nevelőnek jelentkezők száma. Emellett szép lassan növekszik az osztatlan tanárképzésre felvételizőké is. A legnépszerűbb osztatlan tanárszakok az angol, a történelem, a testnevelő, a magyar, a matematika. A 2018-ban leginkább preferált tanulmányokról szóló hivatalos tájékoztatón a minisztérium szakértője megjegyezte:

-- a szakok népszerűsége lefedi a felsőoktatási stratégia által preferált területeket,

vagyis úgy néz ki, a fiatalok és a családok megértették, mely szakmákra van szükség a munkaerőpiacon…

https://wmn.hu/ugy/48828-uristen-te-tanar-vagy-szegenykem--hogyan-latjuk-a-pedagogusokat-es-hogyan-latjak-ok-magukat
Kocsis Noémi

Tovább 

https://linuxmint.hu/hir/2016/05/segitseg-a-forditasban
írja a linuxmint.hu - 2016. máj. 07.


Ha van kedvetek, kérlek segítsetek a Linux Mint következő verziójának fordításában és főként a fordítás ellenőrzésében.

Fordítás – Ugye te is élvezed, hogy még a nagymamád is Linux Mint-et használ, mert a kedvenc disztribúciód már egy ideje – ha nem is mindig tökéletesen – de tud magyarul. Ha szeretnéd megtartani ezt a jó szokását, akkor jelentkezz „Fordítónak“.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 8 éve

Ha érdekel(ne) a Linux ... - aktualitás

Kiadási rendezvények és beszélgetések

2016. december harmadikán, szombaton délután négy órától együtt ünnepli a Linux Mint közössége, a Fedora közössége a Fedora 25-ös, valamint a Linux Mint 18.1 – Serena verzióinak kiadását. Az estét beszélgetősre, evősre, ivósra tervezzük, melyek közben lehet, hogy szóba kerülnek a Linux Mint 18.1 és a Fedora 25 újdonsági, a lehetséges közreműködési formák, a közösségépítés, a közösségek közötti együttműködés, valamint a Linuxon való játék lehetőségei. A rendezvény tervezett helyszíne a Zöld Kapu Vendéglő étterem, ahol mindenki kedvére ehet, ihat (saját költségre) a beszélgetések közepette.

A rendezvény ingyenes, de kérjük itt jelezd érkezési szándékodat:
http://doodle.com/poll/5h582kbdnc5ay2uv
(illetve itt a FB eseménynél is jelezd, hogy jössz
https://m.facebook.com/events/1867289370173704 )

A Zöld Kapu Vendéglő Óbudán a Szőlő utca 42-ben található.

Találkozzunk Zöld Kapu Vendéglőben 2016. december 3-án, 16 órától

:::::

A jelentkezés folyamata alatt pl. hallgathatsz zenét, mondjuk, a 'Nap' címűt akár
https://www.youtube.com/watch?v=ehbrHuRA5wM

Tovább 

A Fullcircle Magazin magyar fordítócsapata "önkéntes" fordítókat keres! Aki úgy érzi, hogy szabadidejében szívesen vállalna (ingyen) cikkfordítást a magazinból, továbbá szeretne egy nagyszerű csapat tagja lenni, jelentkezzen!

Leendő fordítókkal szembeni elvárásaink:

  •     megfelelő angol nyelvtudással rendelkezzen
  •     az angol szövegeket megfelelően át tudja ültetni magyarra (magyarra fordítson, ne szó szerint fordítsa az angol szöveget)
  •     tudjon határidőre dolgozni.

Tovább 

https://androbit.net/news/6175/microsoft_penz_szabadalom_linux.html

írja az androbit.net


Néhány nap alatt a legnépszerűbb tartalmaink közé küzdötte fel magát A Microsoft megszerette a Linuxot című cikkünk,

https://androbit.net/news/6160/a_microsoft_megszerette_a_linuxot.html

amiben az Azure-os Linux-támogatás, a saját Linux operációs rendszer,

https://androbit.net/news/5767/sajat_linux_rendszert_jelentett_be_a_microsoft.html

a Visual Studio Code for Linux

https://androbit.net/mini/1135/visual_studio_code_ingyenes_fejlesztokornyezet_windowsra_linuxra_es_os_x_re.html

és a linux-szos Raspberry Pi számítógépek forgalmazása után

https://androbit.net/news/6148/a_microsoft_mar_linuxos_szamitogepet_is_forgalmaz.html

a Microsoft SQL Server for Linux bejelentését mutattuk be.

Tovább 

Aktuális képzéseink


10 éves a Kék-Suli

network.hu

A kedvezmény minden tanfolyamra érvényes!

 


-- OKJ szakképzés


Új Informatikai rendszergazda tanfolyam
hétvégi
Képzésidő; 3 félév
Beosztás; 2016.03.19.,

szombat, 8.00 - 16.00
Tandíj; 30 000 Ft 27 000 Ft/hó

Jelentkezés;

http://www.keksuli.com/jellap.php?contr=1&tanfid=142


Új Szoftverfejlesztő tanfolyam

Mobilalkalmazás fejlesztéssel

Képzésidő; 3 félév

Beosztás;

szombat, 8.00 - 16.00
Tandíj; 29 555 Ft 26 600 Ft/hó

Jelentkezés;

http://www.keksuli.com/jellap.php?contr=1&tanfid=141

 

 

-- Linux

 

Linux rendszergazda - kezdő

esti
még 1 szabad hely!

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 2 órája a(z) Civil szervezetek közös nyilatkozata Magyarország nemzeti parkjainak, természetvédelmi területeinek és természeti értékeinek védelmében blogbejegyzéshez:

Greenpeace: miért döntött úgy a MOL, hogy több százezer liter ...

M Imre írta 2 órája a(z) Orbán Viktor személyisége blogbejegyzéshez:

Laponyi Zsolt ügyvédje felszólító levelet küldött Rétvárinak, hogy...

M Imre írta 3 órája a(z) Huszonnyolc Margit-szigetnyi terület áll kihasználatlanul Budapesten videóhoz:

Egy urbexes simán besétált a Soproni Erőműbe, még egy ...

M Imre írta 3 órája a(z) Hol, mikor és kinek készült a Szent Korona? blogbejegyzéshez:

Az Elolvasható világfa konferencia tervezett...

M Imre írta 3 órája a(z) Novák Katalin: 2 helyett 2,5 millió ember kap nyugdíjprémiumot (riporter Balogh Judit) videóhoz:

Novák Katalin azt mondta, hogy „pokoli másfél év áll ...

M Imre írta 3 órája a(z) Hit Rádió: vendégünk dr. Gál András, a bicskei gyermekotthon áldozatainak ügyvédje videóhoz:

Novák Katalin azt mondta, hogy „pokoli másfél év áll ...

M Imre írta 10 órája a(z) Helyközi Járat néven hat magyar szerkesztőség fogott össze, hogy minél több emberhez jussanak el a vidék ügyei blogbejegyzéshez:

Közlemény: a Válasz Online pert indít a Szuverenitásvédelmi ...

M Imre írta 10 órája a(z) Novák Katalin: 2 helyett 2,5 millió ember kap nyugdíjprémiumot (riporter Balogh Judit) videóhoz:

Novák Katalin pokoli másfél éve Amikor először láttam ...

M Imre írta 10 órája a(z) Nemzeti konzultáció fórumtémában:

17x szavazott valaki (bármennyiszer lehet) - hiteles ...

M Imre írta 1 napja a(z) Százmilliárdokból tennék újra naggyá a katolikus egyetemet (Magyar Rádió) videóhoz:

„Felrakták a Facebookra, hogy úgyis az állam fog dönteni,...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu