Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
16 éve | B Klári | 1 hozzászólás
Ezeket a vonalakat tényleg mind bezárná a MÁV? Az ország keleti felén alig marad vasútvonal! Indokolt lépés ez? Illeszkedne a 2015-ig szóló érvényes országos közlekedési tervvel?
E cikk alatt megtalálod, hogy össze tudd hasonlítani te magad.
A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara jegyzete
Évente a veszteséges BKV a 35 milliárd helyi közlekedési támogatásból 31 milliárdot visz el. A többin osztozik a 8 millió magyar. Utóbbi években efelett még évi 40 milliárd külön támogatást kapott. Efelett még a 4-es metro beruházáshoz 200 milliárd többlethez jutott. Nyilván tudjuk ezek az összegek nem feltétlenül a pesti tömegközlekedést szolgálták, de egy pesti és egy magyar állampolgár jogai között fényévekben mérhető a különbség.
A sor igen sokáig folytatható, talán érthető, hogy a pestihez képest 30 %-os vidéki keresetek ismeretében nem hullatunk krokodil könnyeket a pesti médiából ömlő panaszokra, miszerint már a bukaresti keresetek is magasabbak, mint a budapestiek.
Kérdéseink, mely adatokkal és érvekkel alátámasztott magyarázatra várnak:
Miért indok a BKV veszteségessége a korlátlan támogatásra, és miért indok a vidéki tömegközlekedés veszteségessége a leépítésre?
Miképp fognak a vidéki emberek munkába járni, milyen a vidéki emberek életminősége? Ez nem jut eszébe a pesti kormánynak?
Sajnos nem csak a közlekedésben gyarmati a vidék helyzete: a vidéki klinikákat kötelezik – finanszírozás nélkül, értsd vidéki forrásra hárítva – a térségtől független ellátási kötelezettségre, a pesti legjobban felszerelt onkológiai és traumatológiai központokban csak pestieket fogadnak – állami finanszírozás mellett.
Budapest viszi a közösségi források majd 70 %-át, a pesti cégek, intézmények a sors vaksága miatt óriási előnyt élveznek a pályázatoknál, rendkívül érdekes a pályázati források cél és forrás eloszlása…
És szeretjük azon pesti polgártársainkat, akik 30 % kp-ért ajánlgatják kapcsolatrendszerüket biztos pályázati forráshoz jutás kapcsán.
|
|
|
M Imre írta 11 órája a(z) Az egészségügy átalakításának terveiről blogbejegyzéshez:
Üzenet Takács Péter, egészségügyi államtitkárnak!...
M Imre írta 12 órája a(z) Orosz befolyás Magyarországon videóhoz:
Helló Röfi, az utca hírmondója: Puzsér betelefonált a...
M Imre írta 13 órája a(z) Pom Pom meséi: Gombóc Artúr és a csokoládé videóhoz:
Csukás István: Pom Pom újabb meséi - hangoskönyv ...
M Imre írta 13 órája a(z) Lovas Rozi, Horváth János Antal, Lengyel Tamás, Molnár Áron – Elviszlek magammal (búcsúévad) videóhoz:
Azerbajdzsáni szellemfalu újjáépítése vs. magyar, ...
M Imre írta 13 órája a(z) Az egészségügy átalakításának terveiről blogbejegyzéshez:
Semmi extra, csak egy átlagos hét Magyarországon… ...
M Imre 14 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 14 órája a(z) Orbán Viktor személyisége blogbejegyzéshez:
Ungváry Krisztián: „Nálunk nincsenek bárók, csak ...
M Imre írta 14 órája a(z) Szegénységi kérdőív (EU szegénységi index) blogbejegyzéshez:
Országos béradatokat torzítanak el az MVM-nél kiosztott ...
M Imre írta 14 órája a(z) Szegénységi kérdőív (EU szegénységi index) blogbejegyzéshez:
Mennyi a létminimum Magyarországon 2025-ben?...
M Imre írta 19 órája a(z) Kicsivel később: most (tíz éves a Fortepan) blogbejegyzéshez:
A punk New Yorkban soha nem halt meg, csak átalakult | 2025...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Jó lesz alaposan megnézni a dátumot a sárga csekken
A magas benzinár ellenére is olcsóbb az autóval járni, mint tömegközlekedni - használd az OSZKÁR telekocsi rendszert!
Lezárult a Karányonyfa szépségverseny, íme a győztes!
A kormány elhatározása szerint három év alatt átlagosan 70 milliárd forinttal kell kevesebbet költeni közösségi közlekedésre, mint jelenleg