Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | B Klári | 1 hozzászólás
Ezeket a vonalakat tényleg mind bezárná a MÁV? Az ország keleti felén alig marad vasútvonal! Indokolt lépés ez? Illeszkedne a 2015-ig szóló érvényes országos közlekedési tervvel?
E cikk alatt megtalálod, hogy össze tudd hasonlítani te magad.
A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara jegyzete
Évente a veszteséges BKV a 35 milliárd helyi közlekedési támogatásból 31 milliárdot visz el. A többin osztozik a 8 millió magyar. Utóbbi években efelett még évi 40 milliárd külön támogatást kapott. Efelett még a 4-es metro beruházáshoz 200 milliárd többlethez jutott. Nyilván tudjuk ezek az összegek nem feltétlenül a pesti tömegközlekedést szolgálták, de egy pesti és egy magyar állampolgár jogai között fényévekben mérhető a különbség.
A sor igen sokáig folytatható, talán érthető, hogy a pestihez képest 30 %-os vidéki keresetek ismeretében nem hullatunk krokodil könnyeket a pesti médiából ömlő panaszokra, miszerint már a bukaresti keresetek is magasabbak, mint a budapestiek.
Kérdéseink, mely adatokkal és érvekkel alátámasztott magyarázatra várnak:
Miért indok a BKV veszteségessége a korlátlan támogatásra, és miért indok a vidéki tömegközlekedés veszteségessége a leépítésre?
Miképp fognak a vidéki emberek munkába járni, milyen a vidéki emberek életminősége? Ez nem jut eszébe a pesti kormánynak?
Sajnos nem csak a közlekedésben gyarmati a vidék helyzete: a vidéki klinikákat kötelezik – finanszírozás nélkül, értsd vidéki forrásra hárítva – a térségtől független ellátási kötelezettségre, a pesti legjobban felszerelt onkológiai és traumatológiai központokban csak pestieket fogadnak – állami finanszírozás mellett.
Budapest viszi a közösségi források majd 70 %-át, a pesti cégek, intézmények a sors vaksága miatt óriási előnyt élveznek a pályázatoknál, rendkívül érdekes a pályázati források cél és forrás eloszlása…
És szeretjük azon pesti polgártársainkat, akik 30 % kp-ért ajánlgatják kapcsolatrendszerüket biztos pályázati forráshoz jutás kapcsán.
|
|
M Imre írta 2 órája a(z) Uniós szintű digitális tárca / Digitális állampolgárság program blogbejegyzéshez:
* Máris kivezetik az Ügyfélkapu+ azonosítási módot 2025....
M Imre írta 3 órája a(z) 2009-re bekeményít a Nemzeti Hírközlési Hatóság blogbejegyzéshez:
Akinek valamék van a kettőből, ami most egy lett, úgy nem ...
M Imre írta 2 napja a(z) „A saját döntésünk, hogy nem felvételizünk az SZFE-re” – diákok írtak nyílt levelet Vidnyánszkynak blogbejegyzéshez:
„Ezek a hibák a bizalmat rombolják” – a Magyar ...
M Imre írta 2 napja a(z) Az utolsó szó jogán: Geréb Ágnes beszéde a bíróság előtt blogbejegyzéshez:
Egy anya gondolatai a kiürült fészekben. Fiala Borcsa ...
M Imre írta 2 napja a(z) A Kárpát-haza Őrei: Mónus József világrekorder tradicionális távlövő íjász videóhoz:
D. Tóth Kriszta: Bulin Andrea majdnem 50 éves volt, amikor ...
M Imre írta 2 napja a(z) Az élet terhei kisebbek, mint amennyit az emberek könnyítésként magukra vesznek - riport Kassai Lajos lovasíjásszal (Kalo Jenő TV) videóhoz:
Kadarkai Endre: Szerdán indulunk! Elstartol egy új...
M Imre írta 2 napja a(z) Lázár nem kért bocsánatot... videóhoz:
Közel 30 vasútállomás környékén biztosan tudják már,...
M Imre írta 2 napja a(z) Dresch Quartet on A38 Hajó videóhoz:
Dresch Quartet koncert Dresch Mihály első együttesét 1986-...
M Imre írta 2 napja a(z) Helyközi Járat néven hat magyar szerkesztőség fogott össze, hogy minél több emberhez jussanak el a vidék ügyei blogbejegyzéshez:
A G7 munkatársa és a Direkt36 újságírói kapták a 2024-es ...
M Imre írta 2 napja a(z) Nyelvi jogok — törvények (II.) Nemzetközi egyezmények az I. világháborút követően blogbejegyzéshez:
A vallásszabadság napja | 2025. január 13. A magyar...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Jó lesz alaposan megnézni a dátumot a sárga csekken
A magas benzinár ellenére is olcsóbb az autóval járni, mint tömegközlekedni - használd az OSZKÁR telekocsi rendszert!
Lezárult a Karányonyfa szépségverseny, íme a győztes!
A kormány elhatározása szerint három év alatt átlagosan 70 milliárd forinttal kell kevesebbet költeni közösségi közlekedésre, mint jelenleg