Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az csehországi Velim vasúti tesztközpontban az Alstom vasúti kocsi gyártó cég ma megkezdte az AGV első dinamikus tesztjét. Az új szuper expressz a tesztek során 360 km/órás, azaz tervezett normál üzemi sebességével fut majd a francia Keleti nagysebességű vasútvonal egy 170 km-es szakaszán, a Champagne-Ardenne és a Lorraine állomások között. 2007 áprilisában az Alstom, az SNCF és az RFF ezen a vonalszakaszon állította fel az 574,8 km/órás vasúti sebességi világrekordot.
A vonatra felszerelt 4000 érzékelőtől származó méréseket és adatokat az Alstrom mérnökei elemzik ki, akik az eredmények alapján tesznek javaslatot az új szuper expressz engedélyeztetéséhez esetleg szükséges további beállításokra és műszaki módosításokra.
A francia, Keleti nagysebességű vasútvonalon állította fel az 574,8 km/órás vasúti sebesség világrekordot a V150 vonat, és ez azon kevés vasútvonalak egyike a világon, amelyen 360 km/órás sebességgel lehet vonatokat üzemeltetni.
A Velimben elvégzett tesztek sebesség intervalluma 60 - 200 km/óra között volt, ez utóbbi a pályán megengedett legnagyobb sebesség, kivéve a Keleti nagysebességű vasútvonalat, ahol az AGV a 200 - 360 km/órás sebességtartományban fut majd.
Az AGV vasúti közlekedésben egyedülálló, permanens mágnesekkel ellátott szinkronmotorjai a nagy teljesítményű elektronika legújabb fejlesztéseivel vannak felszerelve, így kiválóan működnek az Európában használt négy különböző feszültségszinten is, azaz 1500, 3000, 15000 és 25000 Volton. Az ezen a feszültségszinten történő üzemet, és az erőátvitel működését a mérnökök már pontosan beállították a Velim-i tesztek során.
A francia, Keleti nagyon nagysebességű vasútvonalon elvégzett négy hétvégés teszt után az AGV-t visszaszállítják Csehországba, a Velim-i tesztközpontba, ahol befejeződik az engedélyezési eljárás. A szerelvényt 2009-ben kipróbálják az olasz vasútvonalakon is, annak érdekében, hogy az Alstom megkaphassa az engedélyeket az NTV által rendelt szerelvények szállításához. Az olasz vasúttársaság 25 AGV szerelvényre (további 10 szerelvényre vonatkozó opcióval) valamint a vonatok 30 évre szóló karbantartására adott megrendelést az Alstom-nak, amely 2010-től kezdik leszállítani a vevőnek az AGV szuper expressz első szerelvényeit.
|
|
M Imre írta 14 órája a(z) Kicsivel később: most (tíz éves a Fortepan) blogbejegyzéshez:
Különleges fotókon mutatkoznak be a magyar ...
M Imre írta 14 órája a(z) Az volt a furcsa, hogy lehetett ilyen rádió Magyarországon – A Petőfi Rádió sztorija videóhoz:
Múzeumfejlesztési stratégiát vázolt fel Demeter Szilárd |...
M Imre írta 14 órája a(z) LegSZABAD.abb póló képhez:
Egy nagy gondolkodó kisesszéje | 2024. október 29. ...
M Imre írta 1 napja a(z) Lolka és Bolka-Olimpia videóhoz:
Kemény Dénes és három másik olimpiai bajnok adta be...
M Imre írta 1 napja a(z) Helyközi Járat néven hat magyar szerkesztőség fogott össze, hogy minél több emberhez jussanak el a vidék ügyei blogbejegyzéshez:
Mesterséges beavatkozásra hivatkozva leállította a ...
M Imre írta 1 napja a(z) Orbán Viktor személyisége blogbejegyzéshez:
Saját 57 százalékos minimálbér- emelését felejtette el Orbán ...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Helyközi Járat néven hat magyar szerkesztőség fogott össze, hogy minél több emberhez jussanak el a vidék ügyei blogbejegyzéshez:
Tömegmészárlások sokkolják a kínaiakat, legtöbbször teljes ...
M Imre új eseményt adott az eseménynaptárhoz: Nyolcadik 404 Not Found – Ki őrzi meg az internetet? című konferencia és workshop | Jelentkezési határidő: 2024. november 26., kedd 16 óra 2024.11.27.
M Imre írta 4 napja a(z) Szép (?) új világ... (a könyv) képhez:
Makkai Kinga: Olvasd el, és játssz velünk! Kőrösi Csoma ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Vidéket járva, vonaton, autóbuszon, asztalosműhelyben, tanári szobában, kint a mezőn több értelmes szót, higgadt elemzést hall az ember, mint hónapokig a parlamentben
A magas benzinár ellenére is olcsóbb az autóval járni, mint tömegközlekedni - használd az OSZKÁR telekocsi rendszert!