Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Közügyeinkről, választási preferenciáinkról értekeztek a Magyar Fogyasztó Platform idei első rendezvényén kutatók, kampánystratégák, kommunikációs szakemberek és újságírók. A közügyek fogyasztói című konferencián többek között elmondták, hogy a magyar társadalom fogyasztásközpontú, a komplex érzelmek sarkallják szavazásra, valamint még mindig úgy véli, hogy az államnak kell tennie a szegénység ellen. Véget ért A közügyek fogyasztói című konferencia, amely a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) konferenciasorozatának részeként, a Magyar Telekom Székházban került megrendezésre.
A szakkonferencia
nyitóelőadójaként Závecz Tibor (Szonda Ipsos) elmondta, hogy míg a
fiatalok körében az érzelmi motivációk, az időseknél pedig az
ideológiai tényezők játszanak az átlagosnál fontosabb szerepet a
választási részvétel létrejöttében, addig a politikától való
távolmaradás legfőbb okaként ugyanezek hiánya, valamint az
intézményrendszer iránti bizalmatlanság jelölhető meg.
A
fogyasztók politikai aktivitásának elemzését követően a GfK Hungária
képviseletében Sugatagi Gábor beszámolt arról, hogy Magyarország
lakossága fogyasztásorientált és borús valóságérzettel rendelkezik. Mivel
a jómód a legfontosabb számára, ennek fenntartása érdekében képes
aggályok nélkül eladósodni.
A közügyi kérdések közül is
csak a jólétéhez kapcsolódók tudják felkelteni érdeklődését, így a
morális kérdések többsége hidegen hagyja - tudtuk meg a Magyar
Fogyasztói Platform közleményéből.
A teljes lakosságot követően a
fiatalok értékrendjére és a közügyekhez való viszonyára fókuszált
előadásában Ságvári Bence (ITHAKA).
Felhívta a résztvevők figyelmét arra a nem elhanyagolható tényre, hogy
ugyan a fiatal generációknak köszönhetően egyre több
posztmateriális érték is bekerül a társadalmi gondolkozásba, de
ettől függetlenül a fiatalok értékrendjének egy sajátos területén –
politikával, állammal, gazdasággal kapcsolatos attitűdjeikben – nagyon
erős a hasonlóság az idősebb generációk gondolkodásmódjával. Azaz félő,
hogy a Sugatagi Gábor által is említett jólét központú
gondolkozásmód átöröklődik az idősebb generációkról a fiatalabbakra.
A
magyarok materiális gondolkozásmódjával nyilván a pártok is tisztában
vannak, hiszen idei kampányukban – ahogy ezt Sugatagi is megjegyezte –
mindezidáig összesen két (materiális) téma kapott hangsúlyt: a
nyugdíjrendszer reformja, valamint az ingatlanadó bevezetése.
A
választási kampány ingerszegénységére talán választ ad Szigetvári
Viktor azon − a konferencián elhangzott − mondata, amelyben kifejtette,
hogy véleménye szerint a politikai kommunikációnak minimális a
hatása a szavazatok leadására. A Baló György által moderált
kerekasztal-beszélgetésbe meghívott kampányigazgatók, Kubatov Gábor
(Fidesz, kampányigazgató), Somogyi Zoltán (MDF, kampányfőnök) és
Szigetvári Viktor (MSZP, kampányigazgató) ebben ugyan nem, de abban
egyetértett, hogy politikai kampányok és eszközök tekintetében
Amerika a világvezető.
Privátbankár
|
|
M Imre 16 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 16 órája a(z) Tendzin Gyaco, a 14. dalai láma képhez:
KORÁBBI CIVILIZÁCIÓK ÉS AZ EMBERISÉG JÖVŐJE ...
M Imre írta 16 órája a(z) Megkapó, szívet melengető idézetek, versek, szövegrészek fórumtémában:
VÁLASZD MEG BÖLCSEN A HARCAIDAT... Amikor valaki ...
M Imre írta 1 napja a(z) Kicsivel később: most (tíz éves a Fortepan) blogbejegyzéshez:
Budapest, XII., Anna rét. Monspart Sarolta tájfutó ...
M Imre írta 1 napja a(z) MOK – Az EU-ban Magyarország költ a legkevesebbet a betegeire! videóhoz:
KÖZösségi oldaluk: https://www.facebook....
M Imre új linket töltött fel: MOK: tobbeterdemel.hu
M Imre írta 1 napja a(z) Az egészségügy átalakításának terveiről blogbejegyzéshez:
MOK: 2500 milliárddal költ kevesebbet a magyar állam az...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Hit Rádió: vendégünk dr. Gál András, a bicskei gyermekotthon áldozatainak ügyvédje videóhoz:
Eltussolás, visszatámadás, nulla számonkérés | 2025. ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!