Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a NetPolgár - Digitális Irástudó klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
NetPolgár - Digitális Irástudó klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A kritikai pedagógia célja, hogy a közös tanulás segítségével az elnyomott emberek elemezni és értelmezni tudják saját társadalmi helyzetüket, fejlődjön a kritikai tudatosságuk és ezáltal képesek legyenek megváltoztatni az egyenlőtlen társadalmi viszonyokat. Ez az igazságosságra törekvő pedagógiai filozófia főként nem-formális pedagógiai módszereket használ és alapja az oktató és a résztvevő partnerségén alapuló és demokratikus tanulási folyamat. A hat nap folyamán a résztvevők a kritikai pedagógia alapelveiről, történetéről és módszereiről tanulnak interaktív módon, majd egyre nagyobb teret kapnak, hogy saját módszereiket és témáikat tervezzék meg és hozzák be a csoportmunkába.
A háromszor két napos képzésen a következő témákat dolgozzuk fel közösen:
- Társadalmi egyenlőtlenségek, politikai részvétel és ezek oktatása
- Részvételi akciókutatás, Fórum Színház és további interaktív részvételi módszerek
- Példák a kritikai pedagógia alkalmazására Magyarországon és világszerte
- Hogyan tudják a résztvevők gyakorlatban alkalmazni a tanultakat?
Miért gyere el?
- Tapasztalt képzők és változatos módszerek, melyeket te is elsajátíthatsz
- Elméleti tudás és pedagógiai gyakorlat egyensúlya
- Sokszínű, befogadó és tenni akaró csoport
A képzés résztvevőinek a három kétnapos alkalom között meg kell valósítania egy tanítási gyakorlatot, aminek megtervezésében segítséget nyújtunk.
„Támogató, inspiráló, képessé tevő, biztonságos és hasznos folyamat volt.Úgy érzem, hogy ezt a szemléletet minél több helyre el kell juttatnom.” - korábbi résztvevő
Kiket várunk?
Olyan pedagógusokat, képzőket, önkénteseket, aktivistákat vagy a közösségi munka iránt érdeklődő embereket várunk, akik a társadalmi igazságosságért dolgoznak. Előnyben részesülnek azok, akik maguk is valamelyik hátrányos helyzetű csoport tagjai, illetve ha a pedagógiai munkát egy már meglévő csoportjukban tudják megvalósítani.
Mikor?
- Április 23-24. (péntek-szombat) 10-13 és 15-18h online
- Május 7-8. (péntek-szombat) 10-13 és 15-18h online
- Június 5-6. (szombat-vasárnap) 10-18 óra - azt reméljük, hogy már személyesen, de csak abban az esetben, ha biztonságosan meg tudjuk tartani
Hol?
Az első két alkalmat biztosan online Zoom találkozókon tartjuk a képzést, amihez szüksége lesz a résztvevőknek kamerával és mikrofonnal ellátott telefonra vagy számítógépre és stabil internetkapcsolatra.
Ha biztonságos lesz a személyes képzés júniusra, akkor a helyszín az Auróra közösségi ház lesz (Budapest 1084 Auróra utca 11.). Amennyiben nem lehetséges a személyes találkozó, akkor az utolsó alkalmat is online tartjuk meg.
Jelentkezés ezen a linken vagy az oldal alján található űrlapon 2020. április 12-ig: https://forms.gle/U74eXZ1tZU8scxpVA
Facebook esemény ide kattintva érhető el!
A képzést tartják:
Végh Panni: Kulturális antropológusként, tanárként végzett, trénerként és szakmai vezetőként dolgozik az Artemisszió Alapítványnál, főként alkalmazott művészeti programokban.
Udvarhelyi Tessza: Kulturális antropológus és környezetpszichológus, a Közélet Iskolája alapítója. Közel 20 éve dolgozik civil szervezetekkel és társadalmi mozgalmakkal. Tréneri tapasztalatát az Artemisszió Alapítványban, aktivista és érdekvédelmi tapasztalatait pedig A Város Mindenkié csoportban szerezte.
Fernengel Ági: Szociológus, a Közélet Iskolája szakmai vezetője és képzője. Kritikai társadalomelmélettel, és állampolgári és politikai oktatással foglalkozik. A Deviszont Közösségi Tér társalapítója, ami újszerű állampolgári oktatási és kritikai pedagógiai program szakközépiskolásoknak.
A képzésen a részvétel ingyenes, de ha be tudod fizetni a 50.000 Ft/fő részvételi díjat vagy annak egy részét, akkor hozzájárulsz ahhoz, hogy a képzéseink hosszú távon is mindenki számára elérhetőek legyenek. A képzés alatt ebédet, valamint szükség esetén gyermekfelügyeletet, utazási támogatást és szállást is biztosítunk. A képzés helyszíne fizikailag akadálymentesített.
Kapcsolat: www.kozeletiskolaja.hu, kozeletiskolaja@gmail.com, 0620 550 1561
Jelentkezési lap: http://www.kozeletiskolaja.hu/post/felszabaditas-pedagogiaja-kepzes-a-kozelet-iskolajaban-4
|
|
M Imre írta 11 órája a(z) Egy ukrán újságíró írása 10 dologról, amit a Nyugatnak tudnia kell a kijevi helyzetről blogbejegyzéshez:
Arte: Finnország nem bízza a véletlenre a lakosság...
M Imre írta 11 órája a(z) Zöldmozgalmi tudástár | A Klímahét tanulságai alapján blogbejegyzéshez:
Magyarország legnagyobb akkumulátoros energiatároló ...
M Imre írta 12 órája a(z) A Víz Világnapján ismét feltárul a Kőbányai medence kapuja blogbejegyzéshez:
Az MIT spéci buborékfóliája még a pokoli Death Valley-ben is ...
M Imre írta 12 órája a(z) Grunwalsky Ferenc, Ladányi Andrea: Táncalak (magyar zenés film, 2002.) videóhoz:
Grunwalsky Ferenc (Budapest, 1943. május 16. – 2025....
M Imre 12 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 13 órája a(z) Helyközi Járat néven hat magyar szerkesztőség fogott össze, hogy minél több emberhez jussanak el a vidék ügyei blogbejegyzéshez:
Drónfelvételt tett közzé Rácz Hunor, a Tarts velem nevű ...
M Imre írta 13 órája a(z) Párhuzamos államot épít a kiszervezett közvagyonból a Fidesz videóhoz:
Szeretnék megakadályozni, hogy... az utcákat ellepjék a ...
M Imre írta 13 órája a(z) Szendőfi Balázs: Eltékozolt vizeink (rövidfilm - a WWF Magyarország szakmai vezetésével) videóhoz:
WWF Hungary: Megtörten búcsúzunk. Fájdalommal ...
M Imre írta 1 napja a(z) Elvesztettem az állásom, hogyan tovább? blogbejegyzéshez:
Jarokelo.hu: Jogász önkénteseket keresünk! ...
M Imre írta 1 napja a(z) Bardóczi Sándor: Rákosrendező Budapest titkos fegyvere videóhoz:
Budapestnek főtájépítésze/főkertésze lett! | ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Külföldi Nyelvtanulási Program
Te is szeretnéd, hogy igazságosabb országban éljünk? - Ajánld fel adód 1%-át a Közélet Iskolájának
Mi a különbség a felsőoktatási szakképzés és a szakirányú továbbképzés között?
Megnyílt a jelentkezési lehetőség az ingyenes online informatikai oktatásra